lijst5
lijst3
windowsph8
contact1

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek

Of bel direct: 020-26 102 97

uptime1

HelpDesk heeft voor

lijst2
registratie9

Active Directory Management
In Active Directory wordt het toegangsbeheer uitgevoerd op objectniveau door verschillende toegangsniveaus in te stellen of via machtigingen voor objecten, zoals Volledig beheer, Schrijven,
Lezen of Geen toegang.
Processen die wij hiervoor o.a. gebruiken c.q. toepassen zijn:
 

lijst4
registratie1

Applicatie/Netwerk Monitoring
Wij bieden
On-premise en Cloud gebaseerde oplossingen voor u voor het beheren en
bewaken van de prestaties van applicaties en netwerk(en) gericht op IT-operaties en
DevOps teams.
Diensten die wij hiervoor o.a. verlenen zijn:

registratie2

Help-/ServiceDesk
Steeds meer bedrijven kiezen voor een externe Help-/ServiceDesk oplossing.
Dit kan zowel On-premise als in de Cloud. Lenk-company verzorgt al jaren support voor haar klanten naar tevredenheid op software als hardware gebied. Wij verlenen 24/7 support,
voor zowel reizend als gestationeerd personeel, op werkplekken. Diensten die Lenk-company levert zijn:

lijst6
registratie3

Mobile Device Management
Bedrijven gaan steeds meer over op Mobile Device Management voor smartphones, tablets,
laptops etc. Lenk-company beheert deze devices, voor haar klanten,
op afstand en verzorgd o.a. de onderstaande processen:

lijst7
registratie4

Network Performance Management
Capaciteits management is een proces dat wordt gebruikt om informatie technologie te beheersen (IT).
Haar primaire doel is om ervoor te zorgen dat de IT-capaciteit voldoet aan de huidige en
toekomstige business requirements in een kosteneffectieve manier.
Lenk-company zet o.a. haar onderstaande processen waar nodig:

demo

Login guest - guest

Nieuwsgierig? Klik op de knop demo om een indruk te krijgen van HelpDesk in de Cloud.
 

ondersteuning

Lenk-company

Algemene Voorwaarden